AXA Studio

Termeni & Conditii

Orice comanda confirmata implica vanzatorul si consumatorul – persoana fizica sau persoană juridică intr-un contract la distanta.

Contractul la distanta este incheiat intre SC. AXA DOI SRL , J12/1111/1999 , 12096743,  in calitate de vanzator si un consumator – cumparator/client, in cadrul prezentului sistem de vanzare organizat de catre SC. AXA DOI SRL. Momentul incheierii contractului la distanta cu persoana fizica, respectiv, al incheierii contractului de vanzare cu persoana juridica, il constituie momentul primirii mesajului de confirmare de catre consumator, referitor la comanda sa.

Pentru orice eroare survenita in transmiterea de catre dvs. a datelor necesare prelucrarii comenzii plasate, aveti la dispozitie adresa de e-mail office@axastudio.ro, utilizand in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, tehnica de comunicatie la distanta cuprinsa in magazinul online;

Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

Prevederile prezentului contract la distanta se completeaza si cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Obiectul Contractului

Îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Comanda
Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul acceptă implicit termenii și condițiile prezentului contract. Aceasta se realizează ulterior, prin expedierea de către Vânzător a unei confirmări a comenzii.
Produsele adaugate in cosul de cumparaturi nu atrag si inregistrarea comenzii sau rezervarea in magazin a bunurilor adaugate in cos.

Prețul

Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii. La acest preț se va adăuga costul de transport, dacă va fi cazul.
Plata se va efectua exclusiv prin OP (transfer bancar) sau prin intermediul cardului bancar direct în magazin. Nu se accepta plata în numerar, în magazin sau prin sistem ramburs.

Livrarea produselor

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul sau echipa internă de livrare. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al Vânzătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice în termen de maxim 7 zile lucrătoare de la emiterea facturii, din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Omisiunea verificarii prezuma acceptanta.

Costul transportului va fi suportat de către Cumpărător și va fi comunicat la momentul plasării comenzii sau ulterior prin intermediul unui mesaj telefonic, apel telefonic sau email. În situația în care costul depășește așteptările Cumpărătorului și nu se mai dorește produsul comandat, comanda se va anula de comun acord prin înțelegerea părților sau se poate ridica direct din magazinul nostru.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu livra anumite produse prin serviciile de curierat ( exemplificativ și nelimitativ: canapelele), însă aceste aspecte se vor comunica la momentul plasării comenzii, cu posibilitatea anulării acesteia.
Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa, al timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul propriu, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata.

Receptia produselor

Cumparatorul are obligatia să, receptioneze produsele comandate in maxim 7 zile lucratoare de la emiterea facturii fiscale. In cazul depasirii acestui termen de receptionare, Cumparatorul accepta ca Vanzatorul nu poate fi tras la nici un fel de raspundere asupra integritatii si proprietatilor fizice ale produselor depozitate in spatiile proprii. Cumparatorul poate intra in posesia produselor dupa achitarea integrala si le poate ridica de la depozitele Vanzatorului, in intervalurile orare specificate de Vanzator, prezentand factura in original.
Daca Cumparatorul ridica produsele cu o intarziere mai mare de 7 zile lucratoare fata de data emiterii facturii fiscale, Vanzatorul devine indreptatit a cere si Cumparatorul accepta sa plateasca o taxa de depozitare calculata pentru produsele neridicate de 1% din valoarea lor pentru fiecare zi de intarziere pentru primele 14 zile calendaristice, respectiv 3% din valoarea lor pentru fiecare zi ulterioara. Plata serviciul taxei de depozitare trebuie facuta inainte de ridicarea produselor ramase nelivrate. In situatia in care valoarea taxei de depozitare este egala cu valoarea avansului achitat, Cumparatorul accepta ca este in acest caz de drept in intarziere si dupa aceasta data nu mai poate solicita onorarea respectivei comenzi prin achitarea integrala a pretului și nici restituirea avansului achitat care va fi retinut de Vazator cu titlu de taxa de depozitare, Vanzatorul putand sa dispuna liber de marfa. Pentru produsele pentru care s-a achitat un avans, Cumparatorul va fi informat in momentul in care produsele intra in stocul fizic al Vanzatorului si i se va emite factura fiscala aferenta. Cumparatorul se angajeaza sa plateasca integral produsele comandate, inaintea livrarii produselor. In situatia in care data scadenta este depasita cu o perioada de 21 de zile calendaristice, Vanzatorul are dreptul de a opta intre recuperarea sumei scadente si neachitate in termenul convenit, precum si toate costurile accesorii acestei operatiuni, ori de a considera comanda anulata de plin drept, repunerea partilor in situatia anterioara plasarii comenzii cu exercitarea dreptului de a retine avansul.

Calitate si garantii

SC. AXA DOI SRL respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun cumpărător nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la SC. AXA DOI SRL. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea SC. AXA DOI SRL, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani pentru persoane fizice, 1 an persoane juridice, calculat de la facturarea produsului, pentru produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora pentru care Clientul notifica comerciantul in scris (office@axastudio.ro) in termenul legal; SC. AXA DOI SRL poate inlocui produsele neconforme sau defecte si poate oferi repararea la anumite categorii de produse comercializate, care beneficiaza de garantie sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor SC. AXA DOI SRL sau ale producatorilor.
Pentru produsele din categoria ,,corpuri de iluminat”, nu se oferă garanție în situația în care nu au fost montate de către personal autorizat, iar garanția este valabilă doar dacă este însoțită de bonul fiscal și dovada montării acestora de către personal specializat și autorizat.

In cazul lipsei conformitatii produsului, Cumparatorul are dreptul de solicita, in primul rand, sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, cu exceptia situatiei cand aceasta masura este imposibila (daca nu se pot asigura produse identice prin inlocuire) sau disproportionata (daca impune costuri nerezonabile vanzatorului), în caz contrar, se va returna produsul defect de către Cumpărător, iar Vânzătorul va returna contravaloarea sumei aferente. Termenul pentru inlocuirea sau repararea produsului achiziționat poate varia între 30 zile și 90 zile calendaristice.
Produsele din sticla sunt realizate manual si pot prezenta mici imperfectiuni ce nu sunt considerate defect de fabricatie.
Garantia nu se acorda daca nu au fost respectate instructiunile optime de transport, manipulare, depozitare, dezasamblare, montare, amplasare, instalare, utilizare, exploatare si intretinere a produselor, precum, dar nelimitat la: depozitarea si/sau folosirea in medii umede sau la temperaturi sub 0o C, precum si in medii cu variatii de temperatura; asezarea produsului langa surse de caldura (distanta de garda este de 1 m) in afara corpurilor de iluminat proiectate in acest scop; s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat; numarul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate; produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, cioburi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor; dezasamblarea folosind obiecte taioase sau dure; asamblate sau instalate incorect; modificate prin interventia voita sau accidentala asupra structurii/ culorii/ formei/ destinatiei, prin uzura normala, indoire, curbare, roluire, lovire, agatare, frecare, taiere, perforare, zgariere, spargere, ciobire, decolorare, in urma expunerii la soare sau la o alta sursa de caldura si/sau lumina, intemperii, sau in urma contactului cu apa, vopsire, lipire, sudare, coasere, incendiere; folosite inadecvat, neobisnuit, anormal sau in alte scopuri decat cel pentru care au fost proiectate, alterate sau curatate prin metode improprii sau cu substante si/sau solutii abrazive, neadecvate. Garantia nu acopera furtul, vandalismul, alte calamitati sau deteriorari existente la momentul achizitionarii produsului
Cumparatorul este de acord cu faptul ca: a) produsele fabricate, din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material; b) produsele din lemn masiv pot prezenta mici crapaturi sau noduri in functie de natura lemnului sau pot aparea, in timp, mici crapaturi in functie de conditiile de temperatura si umiditate in care sunt pastrate produsele si, ca atare, acestea nu sunt considerate defecte de calitate. În cazul diferitelor produse expuse in showroom, daca acestea au fost probate de catre cumparator, prin asezarea pe ele si respectivele produse au rezistat si nu au suferit deformari statice sau dinamice, in conditii de utilizare normala, cumparatorul nu mai poate invoca, ulterior livrarii si receptiei, ruperea sau deformarea produsului din cauza deficientelor calitative (in afara viciilor ascunse).
Pentru a beneficia de garantie este obligatorie prezentarea urmatoarelor: 1. Produsul complet in ambalajul original sau intr-un ambalaj in care se poate asigura transportul fără a se deteriora. 2, Bonul fiscal sau factura in original 3. Certificatul de garanție.

Montaj

Magazinul nostru oferă anumitor produse servicii de montaj. Tarifele de montaj sunt afisate pe site.
În cazul în care Cumpărătorul a optat pentru Livrare și Montaj, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.

Politica de returnare

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.
Clientul suportă costurile directe legate de returnarea produselor, inclusiv taxa de asigurare.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
Pentru a beneficia de retur, Cumpărătorul se angajează să livreze în aceeași stare produsul achiziționat prin servicii de curierat sau personal în incinta magazinului nostru.
Returul va fi însoțit de ambalajul original al produsului sau acesta va fi împachetat corespunzător astfel încât să se evite degradarea acestuia, în caz contrar, rămânând la latitudinea Vânzătorului dacă recepționează produsul.
De asemenea, serviciul de curierat va percepe o taxă de transport suportată exclusiv de către cumpărător, însoțită de o poliță de asigurare a produsului. Aceste costuri se vor aplica în funcția de valoarea produsului achiziționat și vor fi comunicate la momentul solicitării returului.

Informare

În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile disponibile online, ne puteți contacta la telefon 0741.144.442 sau email: office@axastudio.ro, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:00.
Prin utilizarea site-ului axastudio.ro și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul http:axastudio.ro se supune legilor din România.